Zapowiedź nowej kobiecej serii - KISS !

15:32

harlequin.pl

Dziś mam dla Was zapowiedź od wydawnictwa Harlequin! Zapraszam do lektury i obejrzenia naprawdę kuszącego filmowego trailera! Szykuje się pełna emocji i humoru seria, a do tego te klimatyczne okładki!
Więcej na temat serii (fragmenty, tytuły, daty wydania) i konkursów z nią związanych znajdziecie na stronie wydawnictwa (przejdziecie na nią klikając w banner na górze posta lub mniejszy, na prawym pasku mego bloga!)

Do zakochania jeden krok.
A raczej pocałunek!

Ona jest uśmiechniętą dziewczyną cieszącą się życiem.

On jest nieziemsko czarujący.
Oboje nie mogą się sobie oprzeć!
Co z tego wyniknie?

Nowa seria Kiss to zabawne, zmysłowe opowieści dla kobiet, mnóstwo emocji i świetnej zabawy!.
Kiss to nowa seria zmysłowych i zabawnych opowieści. W każdej historii znajdziesz dużą dawkę humoru i niezapomniany dreszczyk emocji towarzyszący nowej miłości.



You Might Also Like

5 komentarze

  1. chętnie będę kupować, bo naprawdę lubię czasami poczytać takie książki dla odprężenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłosiłam się do przeczytania dwóch pierwszych pozycji z tej serii - wydają się odprężającymi i przyjemnymi lekturami, po które lubię czasami sięgać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. filmik odmówił posłuszeństwa i w związku z tym nie obejrzałam go, ale jeśli chodzi o opis.. przeciętny. ja raczej postawiłabym na coś oryginalniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością sięgnę po książki z tej serii. Są idealne na wakacje:)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń