LifeKrakówStyle - czyli nowy projekt blogowy!

14:34

Wraz z Gosiarellą i Magdą, wcieliłyśmy ostatnio w życie nasz blogowo-krakowski projekt. Jest nim blog o tematyce związanej ściśle z naszym miastem zamieszkania i... nami! Znajdziecie tam nasze odczucia, przemyślenia, punkty widzenia na Kraków i wydarzenia jakie w nim się odbywają, ale również coś o nas, czyli małą prywatę.
Jestem przekonana, że znajdą tam coś dla siebie zarówno Krakusy jak i osoby mieszkające w innych zakątkach Polski :) Zapraszamy do obserwacji i aktywnej komunikacji z nami poprzez komentarze, facebook, G+ oraz Twittera, a w niedalekiej przyszłości także YouTube :)

(klik)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. O! Ty z Krakowa jesteś? Ja mieszkam całkiem niedaleko. :) Ciekawy pomysł na bloga, będę zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O :) Może będę zaglądać :) Bardzo lubię Kraków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraków to bardzo ładne miasto :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieszkam niedaleko Krakowa, więc na pewno będę zaglądać : )

    Pozdrawiam, obserwuje i zapraszam do siebie.
    http://naszksiazkowir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bylam w Krakowie i bardzo mi sie podobało, jestem ciekawa tego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w Krakowie od pierwszej krótkiej wizyty i ten blog jest świetnym pomysłem, żeby nasza miłość na odległość przetrwałą tę próbę czasu, aż do następnej wizyty. Dziękuję, dziewczyny!

    A przy okazji wybrałam Cię do blogowej zabawy ;)
    http://domowa-biblioteczka-drrim.blogspot.com/2013/08/nie-niszcz-ksiazek-uzywaj-zakadek.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł. Z pewnością będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem z Krakowa. Będę zaglądać na tego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy projekt, po mimo że nie jestem z Krakowa, chętnie będę śledzić stronę
    http://qltura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł! Jestem z Małopolski i tez będę zaglądać :d

    OdpowiedzUsuń