Dzień Matki Last Minute!

21:25

Juan Galafa
Już jutro Dzień Matki. Na pewno większość z Was już kupiła lub samodzielnie wykonała fajne prezenty, które będą symbolicznym "dziękuję" za trud wychowania i każdą chwilę, gdy Mama służy nam wsparciem, dobrą radą czy ramieniem, na którym możemy się wypłakać.

Często to właśnie nasze Mamy zaszczepiły w Nas miłość do czytania książek i radość, która mu towarzyszy. Podarowanie książki to jak podarowanie chwili wytchnienia, biletu do innego świata. Dlatego przygotowałam małe zestawienie książek, które jutro w drodze ze szkoły / uczelni / pracy możecie kupić swoim Mamom jako prezent Last Minute :)








Kobiety, które zawładnęły Europą - Cars Jean Des

Literatura faktu o kobietach - idealna dla naszych Ukochanych Kobiet :) 
Pierwsze Damy Francji prywatnie to opowieść o żonach francuskich prezydentów, które światu kojarzą się w wysublimowaniem, elegancją i smakiem. Jakie są naprawdę? - recenzja już wkrótce na moim blogu!
Kobiety, które zawładnęły Europą to portret silnych monarchiń europejskich, rys ich panowania i życia prywatnego - gratka dla Mam, które lubią historię.

 

Olive Kitteridge i Obietnica Gwiezdnego Pyłu spodobają się Mamom, które lubią tematykę obyczajową, nieco poważniejszą, ale wciąż pozwalającą oderwać się od szarej rzeczywistości. Życiowa Olive rozbawi i dostarczy wielu refleksji, Obietnica natomiast mocno wzruszy.

Jedną z tych książek sama podaruję jutro Mamie na Dzień Matki. Może i Was ta króciutka lista zainspiruje do podzielenia się z Mamą tym, co sami najbardziej kochacie - literaturą :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo dobre propozycje dla mam.
    Ja niestety muszę się zadowolić kwiatkiem na grobie... I nie zobaczę uśmiechniętej twarzy mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Babcia była mi jak druga mama (czasem nawet pierwsza, gdy ta właściwa musiała bardzo dużo pracować). Wiem, że choć od 5 lat nie ma jej tu fizycznie, to wciąż jest ze mną i mnie wspiera - widzę to w wielu aspektach mojego życia. I Twoja Mama na pewno też czuwa nad Tobą, choć czasem w pędzie życia tego nie zauważamy.

      Usuń