"Bez Ciebie nie ma lata", Jenny Han - drugi tom bestsellerowej serii Lato

11:44

Autor: Jenny Han
Wydawnictwo: OLE
Stron: 334
Seria: Lato, #2

Po przeczytaniu pierwszej części bestsellerowej serii The Summer I Turned Pretty chętnie sięgnęłam po drugą, jednak nie spodziewałam się po niej wiele. Dlatego byłam mile zaskoczona, kiedy część druga okazała się lepsza od pierwszego tomu, a dodatkowo po zamknięciu książki bez zastanowienia sięgnęłam po kolejny - po prostu muszę wiedzieć co się stało później!!!

Wciąż śledzimy historię nastoletniej Belly oraz jej przyjaciół - braci: Jeremiego i Conrada. Bez ciebie... jest utrzymane w nieco poważniejszym tonie niż Tego lata... - Susanna przegrała walkę z rakiem. Belly oraz jej bliscy muszą zmierzyć się z tą straszną prawdą, a na domiar złego Conrad znika ze swojego campusu. Belly i Jeremi muszą odnaleźć chłopaka i przemówić mu do rozumu, zanim stanie się coś złego. Nie przypuszczają jaki jest prawdziwy powód ucieczki starszego z braci.

Bohaterowie powieści stają się nieco dojrzalsi, wciąż jednak są nastolatkami, którym czasem ciężko zapanować nad emocjami lub podjąć rozsądną decyzję. Conrad nadal jest jedną wielką niewiadomą, czytając kolejną część mamy nadzieję, że dowiemy się czegoś więcej na temat jego uczuć, szczególnie, że pod koniec Tego lata... zbliżył się nieco z główną bohaterką. Jednak nie! Autorka nie dopuszcza nas do starszego z braci, jeszcze nie w tym tomie... Wydarzenia zaś poznajemy już nie tylko z perspektywy Belly, ale również Jeremiego.

Czytając pierwszy tom, spodziewałam się zupełnie innego obrotu wydarzeń. Fabuła Bez ciebie nie ma lata zaskoczyła mnie, pozytywnie. Na dodatek akcja przyspieszyła, a autorka nie zrezygnowała z sentymentalnych retrospekcji, które według mnie są najbardziej czarującą stroną trylogii. Zakończenie wywarło na mnie spore wrażenie i pozostawiło z wieloma pytaniami. Mam nadzieję, że w kolejnym tomie znajdę na nie zadowalające odpowiedzi!

7/10
książkę możecie kupić na:
Znalezione obrazy dla zapytania empik.com logo

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Z przyjemnością zapoznam się z tą trylogią. Niestety, odłożę ją na później, nie mam teraz czasu a kilka książek już czeka w kolejce.

    [wachajac-ksiazki.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie trzeba szukać pierwszego tomu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz o niej usłyszałam na zagranicznym booktubie. Byłam zdziwiona gdy dowiedziałam się że jest ona już dawno wydana w Polsce. Może dlatego że tutaj nigdzie się na nią nie natknęłam. Jednak niezmiernie mam ochotę na przeczytanie i raz na pewno muszę ją zakupić.

    OdpowiedzUsuń